Jak zasíláte zboží?

Zboží je odesíláno přímo od našich zahraničních dodavatelů. Zásilku Vám doručí Česká popřípadě Slovenská pošta.

Posíláte také na Slovensko?

Ano, nabízíme dopravu zdarma také na Slovensko.

Jsou ceny konečné?

Nejsme zodpovědni za žádné další poplatky po odeslání zásilky.

Jak dlouho trvá doručení?

Dodací lhůta se může lišit podle místa a ročního období. Toto je průměrná doba doručení:

StátPrůměrná doba doručení
Česká republika14-21 dnů, nejpozději 60 dnů
Slovensko14-21 dnů, nejpozději 60 dnů

Poskytujete informace o sledování zásilky?

Ano, po odeslání zboží obdržíte e-mail s pokyny a sledovacím číslem vaší zásilky. Pokud do 10 dnů neobdržíte email se sledovacím číslem, kontaktujte nás.

Sledování říká, že „informace nejsou v tuto chvíli k dispozici“.

U některých společností trvá zadání informací o sledování do systému 2-5 pracovních dnů. Pokud je vaše objednávka starší než 10 dnů a nemáte ještě žádné informace o vaší zásilce, obraťte se na nás.

Budou mé vybrané položky zaslány v jednom balíku?

Z logistických důvodů a protože spolupracujeme s několika desítkami zahraničních dodavatelů, položky ze stejného nákupu mohou být zaslány v samostatných balících.

Máte-li jakékoli otázky, neváhejte se na nás obrátit.

 

Jaké platební metody nabízíte?

Nabízíme tyto platební metody:

  • bankovní převod (1-2 dny)
  • vklad hotovosti na účet Fio banky (ihned)
  • poštovní poukázka typu A (2-3 dny)

Objednávka bude vyřízena a zboží odesláno po přijetí platby na náš účet.

Proč není možná platba dobírkou?

Litujeme, platba dobírkou není v tuto chvíli možná. Zboží je odesíláno od zahraničních dodavatelů přímo Vám, našim zákazníkům.

Máte-li jakékoli otázky, neváhejte se na nás obrátit.

 

Zrušení objednávky

Všechny objednávky lze zrušit, dokud nejsou odeslány. Pokud byla Vaše objednávka zaplacena a chcete provést změnu nebo zrušit objednávku, musíte nás kontaktovat nejpozději do 12 hodin. Jakmile začne proces balení a přepravy, nemůže být objednávka již zrušena.

Refundace

Vaše spokojenost je naší prioritou. Pokud zažádáte o vrácení peněz do 30 dnů od doručení zboží
vrátíme Vám bez otázek peníze.

  • Pokud zboží neobdržíte ve stanoveném čase maximálně 60 dnů, můžete požádat o vrácení platby nebo o opětovné odeslání nového zboží.
  • Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené zboží, můžete požádat o vrácení platby nebo o opětovné odeslání nového zboží.
  • Pokud chcete vrátit zboží z jiného důvodu, můžete požádat o vrácení peněz. Musíte však vrátit zboží na vlastní náklady, toto zboží musí být nepoužité a v originálním balení.

Žádosti o vrácení peněz můžete podat do 30 dnů po uplynutí garantované doby dodání (60 dnů) nebo do 30 dnů po doručení zboží. Žádost můžete poslat na nás email info@777shop.cz nebo prostřednictvím kontakního formuláře na stránce kontakt.

Výměna

Pokud z nějakého důvodu chcete vyměnit zboží, nejprve nás prosím kontaktujte a my Vám pošleme instrukce. Výměna je možná do 14 dnů od doručení zboží.

Prosíme, neposílejte zboží zpět k nám, pokud se na tom předem nedohodneme.

Máte-li jakékoli otázky, neváhejte se na nás obrátit.